“Sjajem istine postiže zgrada ljepotu. Istina je u svemu što je vrijedno časti i napora, da nosi i očuva. Ta će istina zabljesnuti u proporciji , a proporcija je čovjek.”
Perret, A.: Contribution à une theorie de l´architecture, Pariz, 1952. Iz Mušič M., 1970.: Arhitektura slovenskega kozolca, Cankarjeva založba, Ljubljana
Početkom 50-ih godina srušena je znamenita ljubljanska gostionica “Figovec”. Veliko gradsko mjerilo sa Nebotičnikom na prvom mjestu, koje je u grad donijelo kozmopolitski duh, počelo je prerastati jednokatnice duž Slovenske ceste. Za prazninu između zgrade Zalta uz Argentinski park i palače Slavija na Slovenskoj cesti je 1953. godine raspisan javni natječaj. S prijedlogom izgradnje nove trgovačke kuće tvrtke “Slovenija auto” je na natječaju pobijedio arhitekt Emil Medvešček (1911. – 1963.), student Plečnikove škole. Kod izvedbe projekta mu se u birou Slovenija projekt nakon diplome na Arhitektonskom fakultetu u Ljubljani pridružio mladi arhitekt Oton Jugovec (1921. – 1987.), student profesora Edvarda Ravnikara. Rezultat njihove suradnje je harmonična cjelina, koja u opusima oba arhitekta predstavlja jedan od vrhunaca³, pa je još i danas kvalitetan primjer izgradnje profila Slovenske ceste.